Informujemy, że w dniach 21-22.11.2024 z powodu INWENTARYZACJI hurtowni nie będziemy prowadzić wysyłki. Zamówienia złożone w tym czasie będziemy pakować od poniedziałku 25.11.2024 r. Stay Hou!

Dogeriowa dostawa

Nasz dogowy sklep działa na zasadzie dropshippingu, dlatego nie zdziwcie się, jeżeli przesyłka dojdzie do Was prosto z hurtowni. 

Standardowy czas realizacji dog zamówienia to 1-2 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty w systemie , bądź na naszym koncie bankowym.

W przypadku dużej ilości zamówień realizacja i wysyłka zamówienia może się wydłużyć.

Uwaga! psiaczki z zagranicy: Paczki możemy dostarczyć tylko na terenie Polski.

Kurier doręcza przesyłki zazwyczaj na następny dzień roboczy po nadaniu, wyjątkiem są mniejsze miejscowości do których, czas doręczenia, może być wydłużony.



Przypominamy: Każde zamówienie powyżej 200 zł wysyłamy na koszt Dogeri. Do wartości zamówienia nie są wliczane produkty w promocji.


Słów kilka o formie dostawy i cenach:


Przesyłki wysyłane są kurierem DPD lub Inpost.


Uwaga: waga produktów w jednym zamówieniu nie może przekroczyć 25kg, w przypadku przekroczenia wagi następują dodatkowe dopłaty, o których poinformujemy mailowo podczas realizacji zamówienia.


Ceny wysyłek:

Wysyłka zamówienia kurierem Inpost (Paczkomat) - 17 zł
Wysyłka zamówienia kurierem Inpost - 21 zł


Wysyłka zamówienia kurierem DPD - 29 zł


Co jak zobaczysz uszkodzenia?

Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz zgniecenie lub wyraźne uszkodzenia, sprawdź zawartości paczki w obecności kuriera. Jeśli jakikolwiek z produktów uległ uszkodzeniu, kurier na miejscu ma obowiązek sporządzić odpowiedni protokół. Jest to podstawowy warunek, abyśmy mogli przyjąć późniejszą reklamację.


O każdym przypadku uszkodzenia lub reklamacji niezwłocznie nas poinformuj za pośrednictwem maila sklep@dogeria.com.pl, lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer wyświetlany na stronie.